Friday 28 August 2015

Love Song

Doporučuju k poslechu: The Cure - LoveSong 





Vracíš se z minulosti, tvář jako stín. Přinášíš si sebou spoustu tmy a strach. Lepí se ti na patro a připravuje tě o dech.

Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am home again

Díváš se na mě těma prázdnýma očima a vlastně mě nevidíš. Mají tě oni, drží tě v šachu za mřížemi.

Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am whole again

Zakryju šátkem ty tvoje oči. Vždycky když je vidím, mám pocit, že padám. Padám někde, kde nechci být.  

Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am young again

Vzpomínáš si, jak jsi mě učil létat? Nech mě tě taky někam vzít. Nikdy není pozdě naučit se znovu věřit. Vezmu tě za ruku, neboj, povedu tě. Krajinou tvé vlastní duše.

Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am fun again

Prozkoumám tě, jako zcela nový kontinent. Země, kterou jsem kdysi dávno znal. Vzduchem zní ozvěna tvého smíchu. A ty střepy – kdo je tam dal?

Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am free again

Třeseš se. Rozdmýcháme oheň. Necháme naši lásku jako maják plát. Všechny oblázky chci do jeho stěn dát. Každou vzpomínku oprášit a otesat. A vznášet se k oblakům.

Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am clean again

Jsme zase zpátky. Nikdy jsme neodešli.

However far away
I will always love you

Vždycky mě najdeš.

However long I stay
I will always love you

Jdi za světlem.

Whatever words I say
I will always love you

No comments:

Post a Comment