Thursday 3 September 2015

Videl jsem Smrtonose

Chci křičet do soumraku
Jsme prokletí, Moony,
prokletí!
Zítřky se nevrátí
Jsme prokletí!
Příliš mladý na to, aby jsem věřil
Příliš starý na to, abych snil
Zůstali jsme sami v lese
snáší se soumrak
Kam složíš hlavu?
Dnes
mraky se snášej níž
a stromy tě dusí
ve svém středu
zoufalství
tlapky krvácí
Opři se o mě
půjdeme spolu
Prokletí!
Stezkou kamennou
- tudy nikdo nechodí
Proklet jsem jménem
Já svých stínem
Smrt jde nám tiše v zádech
hlídá náš každý nádech
společně
zrcadlo v střepy se rozletí
Jsme prokletí, prokletí!
Co chceš změnit?
Pro nás tu není místo
Zůstali jsme jak kůly v plotě
Chystá se přelom
- století
Moony, zmíráme
- prokletí
válka nezuří kolem, ale v nás
Chce to čas
- čas!
Zkažená barva studené pleti
došly mi síly
- pro objetí
hloubka jezera nás omámí
Moony, jsme prokletí
- neznámí
V tom velkém světě
ztratíme se jako stíny
zametou s ními práh
Můžeme se rvát
- o život
Jen flák masa!
Prázdné oči,
prázdná kapsa
Vyženou nás
- do smetí
Jsme prokletí, prokletí
Temné hlubiny
- poznání
Měsíc nad námi
- tajemný, neznámý
rudě se leskne
v odrazu
Sbíráme střepy
obrazu
stříbrné střepy
zrcadla
- realita se rozpadla
Víra slzy stírá
naděje prý neumírá
- možná už dávno zemřela
Moony, máš oči anděla
Zavírám bestii
na čtyři západy
stejně se bojím,
že rozbije mříže
- obojek nepomůže
Nejsem pes
- To já
Jsem bestie
- zlá
V černé jsem oblečen
- černá jako zem
kam se uložím
- už brzy
své stopy zahladím
Pojď, zemřeme spolu
Prokletí
- zbavení bolu

"Viděl jsem Smrtonoše!"

No comments:

Post a Comment