Tuesday 23 August 2016

I can't live with or without you

Nenáviděl jsem, jak jsi posunoval mé hranice. Jakobys zkoušel, kam ti až dovolím zajít. Ne, já ve skutečnosti nenáviděl sebe, že jsem tě nechal. Neměl jsem pocit, že mám v té věci nějaké slovo. Mohl jsem ti říct, že se mi to nelíbí, ale ty sis stejně dělal, co chceš. A já byl tak debilně sentimentální, že jsem byl vděčný za ten čas s tebou, ať už to znamenalo jakékoliv oběti. Porušil jsem všechna svá pravidla. Slevil ze všech svých ideálů. Lidi by řekli, že jsem se zbláznil. „Nejdeš proti sobě?“ „Proč se na něj nevykašleš?“ Na tom bylo nejhorší, že jsem nejvíc šel proti sobě, když jsem se snažil jejich radám naslouchat a vytvořit si odstup nebo když jsem uvažoval o tom, jestli by nebylo nejlepší to ukončit a ušetřit si všechno to trápení, co mi způsoboval. Já prostě nemoh. Vždycky, když začal převládat rozum, srdce se ozvalo – jako zbitý dítě zapomenutý ubrečený někde v koutě. A já ho nedokázal ignorovat. Nedokázal jsem se od Siria odtrhnout. Nedokázal jsem se té lásce bránit. Zjevně, ani kdyby mě měla zahubit. Nesnášel jsem ten pocit připoutanosti, co jsem k němu měl. Ale když jsem se tomu snažil bránit, bylo to ještě horší. Nemohl jsem bez něj žít. Ale ani s ním. 

No comments:

Post a Comment