Tuesday 29 September 2015

05/08/15

"Jsi jako malá kurva."

Nikdy jsem mu doopravdy neodpustil, že to řekl.

Tehdy jsem se uzavřel a okamžitě se zvedl a odešel.

"Nejsem, protože mám hrdost."
"Vrátíš se."
"Ne, Siriusi, nevrátím." Podíval jsem se na něj s lítostným pohledem. "Nemusí to končit takhle..," řekl jsem a v mém hlase zaznívala tichá prosba.

Neřekl nic a nechal mě odejít.

A pak zjistil, že jsem si nedělal legraci. Omlouval se a prosil. Ale jestli je něco, co vlkodlaci jsou, tak tvrdohlavé bestie. Ťal moc hluboko. Nabízel jsem mu své srdce a on ho poplival. Nemusel jsem všechno snášet jen proto, že jsem k němu choval něžné city.

Od té doby jsme se nikdy nebavili tak jako dřív. Vyšli jsme ze školy a před Jamesem předstírali, že je všechno jako dřív. Ale nebylo. Viselo to mezi námi.

Občas mě pak mrzelo, že jsem to nechal vrazit mezi nás klín. Člověk nikdy neví, co mu budoucnost přichystá. I když jsem to často počítal mezi varovné signály, když jsem se zaobíral tím, jak Sirius mohl udělat to, co jsem si myslel, že udělal.

No comments:

Post a Comment