Friday 18 September 2015

Skutečný jako sen

"Proč nosíš ty vlasy pořád sepnutý?"


Sirius se mi snažil stáhnout gumičku.

Chytil jsem ho za ruku, abych mu v tom zabránil a dál nevzrušeně psal své pojednání.

"Dej jim taky chvíli svobodu.."

Osvobodil se z mého sevření a přejel mi prsty po šíji.

Bezděčně jsem se zachvěl.

"Potřebují dýchat," zašeptal k mému krku.

Vytrvale jsem ho ignoroval. Na krk se mi usadil jeden z jeho motýlích polibků. Odstrčil jsem ho.

"Jsou upjatý jako ty," urazil se Sirius a odtáhl se.

Dokončil jsem rozepsanou větu a otočil se k němu.

"Svoboda je pro ně svátek, stejně jako pro mě."

A polechtal jsem ho na bradě špičkou brku.

Sirius se ušklíbl a přejel prsty po okraji mé čelisti. Naklonil se blíž s otázkou v očích.

Dovolil jsem mu, aby mě políbil. A rozpustil vlasy…

***

"Rád bych řekl, že ti to s rozpuštěnými vlasy sluší, ale vypadá to hrozně nepřirozeně," Sirius mě kriticky hodnotil, zatímco se bezostyšně stále nahý posadil na kraj mé postele a zapaloval si cigaretu.

Podepřel jsem si hlavu rukou a pobaveně ho pozoroval.

"Nejsem tak rozpustilý jako ty."

"Zrovna teď to tak moc nevypadá," ušklíbl se a vypustil dým.

Dříve by mi vadilo být před ním nahý. Styděl jsem se. Za nás oba. Ale postupem času mi to přestalo připadat nepřirozené. Ne, když to byl on.

Pokrčil jsem rameny: "Svoboda.."

Natáhl se ke mně, posadil jsem se, abych ho mohl políbit. Stále mi zcela nepřestalo vadit, jak je cítit kouřem, ale nějak to k němu patřilo. Opřel si čelo o moje a chvíli jsme tak setrvali se zavřenýma očima.

"Víš, že jsem nechtěl, abys kouřil v mé posteli.."

"Hmm.. To byl dvojsmysl?"

I přes zavřené oči jsem cítil, jak se šklebí.

"Propálíš mi prostěradla, kdo to bude uklízet..?"

"Reme, děláš to jenom horší.."

"Siriusi, ty jsi neskutečný prase.."

Srazil mě po zádech do peřin. Nechal jsem ho čelit svému spalujícímu pohledu.

"Kdo by? Domácí skřítci.."

Překvapovalo mě, že stále ještě nepodpálil závěsy.

"Jsi neskutečný.."

Pohladil mě hřbetem ruky po tváři a políbil na rty.

"Já jsem zcela skutečný."


A byl. Skutečný jako sen..

No comments:

Post a Comment