Sunday 15 January 2017

08/09/15

Víš, hrozně jsem ti zazlíval, jak snadno jsi dokázal žít beze mě. Vlastně to byl i jeden z důvodů, proč jsem tě podezíral, že jsi špeh. Nedošlo mi, jak moc jsem ti ublížil, kdyžj sem ti řek, že nemůžeme žít spolu. A ty ses prostě stáhl do sebe  a přestal se mnou ve svém životě počítat. Nechtěl ses znova spálit. Udělal jsem to s tím nejlepším úmyslem. Ale, i když jsem ti později říkal, že jsem se tě snažil chránit, pravda je, že jsem chránil hlavně sebe. Nikdy mi nedošlo, že jsi těm snům opravdu věřil. Já ne, Reme. Byl jsem zbabělec.  Bylo to pro mě něco krásného a prchavého, co nikdy nedoženu. Toužil jsem po tom, ale nevěřil jsem, že to můžu mít. Život mi nějak nedal do vínku víru v happyendy. Možná jsme spolu mohli i mít nějakej normální vztah, ale já v to prostě nevěřil. A taky jsem se bál, že ti ublížím, když ti na mě bude příliš záležet. Nezeptal jsem se, jak to vidíš ty. Rozhodl jsem za tebe. A ublížil jsem ti. Došlo mi, že ty jsi mě nikdy za špeha nepovažoval. Nepochyboval jsi o mě. To já ti nevěřil. Můžeš mi to kdy odpustit...?

No comments:

Post a Comment